SEM - Pozycjonowanie lokalne biznesów

SEM

Obecnie najbardziej popularną formą reklamy w wynikach wyszukiwania Google są kampanie Adwords, czyli linki sponsorowane.

Uruchomienie kampanii nie jest trudne. Pojawia się natomiast pytanie: jak ustawić jej parametry, aby wydatki na reklamę były inwestycją, a nie zbędnym kosztem?
Dobrze przygotowana i zoptymalizowana kampania pokaże Ci poprzez wskaźniki konwersji i ROI, czy wydatek na linki sponsorowane przynosi dla Twojego biznesu zysk.
Planując kampanię reklamową nie można zapomnieć o odpowiednio dobranym tekście, grafice – tak aby czytający ogłoszenie stał się Twoim klientem.
Ale najważniejsze są SŁOWA ..
Zadbaj o To! Stwórz pozytywny szum wokół swojej firmy.
Zajmujemy się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych od trzech lat, zdobywając doświadczenie i potrzebną wiedzę. Aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami bierzemy udział w szkoleniach Google, webinarach, semcamapch itp. Wiedza i praktyka jest gwarancją, że to co robimy jest dobrze przygotowane i profesjonalne.
Ostatnio optymalizowana kampania klineta AdWords: